Способи та умови доставки товарів
Ми доставляємо товари в усі населені пункти України. Виняток становлять окремі райони Донецької та Луганської областей і Автономна Республіка Крим. Вибачте, але до цих районів доставки немає.
Способи доставки
Нова пошта
- Усі населені пункти України.
- Доставляє протягом 1-2 днів.
- Є оплата при отриманні – накладеним платіжем. Комісія 2% + 20 грн.
- Про прибуття замовлення до відділення Ви будете повідомлені SMS-повідомленням від Нової Пошти із зазначенням номеру накладної.
- Ваше замовлення безкоштовно зберігатиметься у відділенні протягом 4 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не заберете замовлення, товар автоматично повернеться нам.
- Є адресна доставка кур'єром Нова пошта у зручний для Вас час.
- За умови оплати замовлення готівкою, на суму понад 50 000 грн, адресної доставки немає.
- При купівлі кількох товарів вартість доставки перераховується.
JustIn
- Доставка в більш ніж 500 відділень по Україні.
- Доставляє протягом 1-2 днів.
- Є оплата при отриманні – накладеним платіжем. Комісія 2% + 15 грн.
Meest
- Усі населені пункти України.
- Доставляє протягом 2-5 днів.
- Є адресна доставка кур'єром Meest, час попередньо узгоджується.
- За умови оплати замовлення готівкою, на суму понад 50 000 грн, адресної доставки немає.
- При купівлі кількох товарів вартість доставки перераховується.
Делівері
- У 224 населені пункти України.
- Доставляє протягом 2-5 днів.
- Є оплата при отриманні – накладеним платіжем. Комісія 2% + 10 грн.
Укрпошта
- Доставка в більш ніж 11 000 відділень у 29 000 населених пунктів України.
- У середньому, доставка займає 2-5 днів.
- Є оплата при отриманні – накладеним платіжем. Комісія складає 2% + 15 грн.
Терміни та вартість доставки
Ми надсилаємо товари у день замовлення, у другій половині дня. Трек-номер надішлемо після відправки – ближче до 20:00, у СМС, на пошту, у Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook Messenger або Skype – просто вкажіть зручний варіант при оформленні замовлення. Повідомлення про прибуття товару на відділення служби доставки ви отримаєте в СМС або Viber від самої служби, або від нас – наступного дня. Термін доставки у святкові дні збільшується.
Вартість доставки формується службою доставки і залежить від габаритів, фактичної ваги товару і пункту призначення. Ці дані ми можемо надати під час оформлення замовлення. Вартість доставки оплачується окремим чеком у відділенні служби доставки. Якщо товар акційний, доставка може бути безкоштовною.
Товар на замовлення
Якщо в картці товару, що вас цікавить, зазначено, що його немає в наявності або ви купили товар, якого за фактом не виявилося в наявності, після 40 чолобитень нашого менеджера і 1000 вибачень, ви можете: (1) купити товар на замовлення або (2) письмово поскаржитися CEO магазину на пошту ceo@babyfan.com.ua@. Обіцяємо задовольнити Ваші скарги. Деталі нашого менеджера.
Звертаємо вашу увагу, що товар, привезений на замовлення, поверненню та обміну не підлягає – крім гарантійних випадків.
Отримання товару
Повідомте співробітнику служби доставки трек-номер, надайте національний паспорт, закордонний паспорт або посвідчення водія. Нова Пошта віддасть товар без паспорта за кодом у СМС на номер одержувача.
Сервіси для відстеження доставки товару (натисніть на назві служби доставки)
Повернення товару
При отриманні товару у відділенні служби доставки ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте його стан та комплектування, а потім:
- Якщо товар вам не сподобався або не відповідає опису чи комплектації, зазначеної в документі товару, ви можете від нього відмовитися – повідомте про це співробітника служби доставки.
- Якщо товар пошкоджений (тріщини, надколи, подряпини, вм'ятини та інші механічні пошкодження) або несправний, будь ласка, негайно повідомте нам про це за телефонами: 067 766 4151, 095 766 4151 або 073 766 44151.
- Не залишаючи відділення служби доставки, складіть Акт приймання-передачі – заповнює співробітник служби доставки. Час складання Акту не більше 10 хвилин – нам це заощадить 2 години на оформлення претензії та 30 днів на очікування компенсації.
Претензії щодо втрати товару, невідповідності заводської комплектації, часткового або повного пошкодження за межами відділення служби доставки або уже після зустрічі з кур'єром служби доставки і без Акту приймання-передачі, ми не приймаємо товар – увійдіть у наше становище. Тому, будь ласка, перевіряйте стан та комплектування товару у відділенні служби доставки.